laatste dagen in Champeix - Reisverslagen van Aaltje - WaarBenJij.nu laatste dagen in Champeix - Reisverslagen van Aaltje - WaarBenJij.nu

laatste dagen in Champeix

Even nog snel een update plaatsen voordat ik weer vertrek .
Deze week heerlijke week gehad bij Ruth en Thomas, gastvrij onthaal.
Vanaf deze zomer is hier een Bed & breakfast.
Er is hier genoeg te doen, dus aanrader.

Woensdag hebben de mannen gesnowboard en ik geskied in
Super Besse !
Leuk skie - gebiedje , heerlijk voor een dagje skien of boarden.
Even dat gevoel weer hebben , genoten dus en we hadden super mooi weer.
En Ziva werd de hele dag door Ruth verwend op terras en wandelen.
Leuke dag gehad gehad zo samen.

Donderdag zijn we naar de Puy de Dome geweest, Ruth en ik zijn naar boven gewandeld.
Dat was wel even bikkelen, maar tegelijkertijd ook heerlijk want we konden ondertussen genieten van het uitzicht (en eventjes uitrusten ook natuurlijk)
Boven op de berg kon je mega verzien, op dat moment was het ook redelijk helder weer.
Dus we boften weer .
Helaas waren de restaurantjes allemaal dicht in januari.
Ook weer de berg afgewandeld, de rest ging met het treintje naar beneden.
Raden wie er het eerste was !
Nu op het gemakje richting het zuiden.
Eerste stopplek is Brioude .



Recente Reisverslagen:

Aaltje

Vanaf 10 januari is mijn camper mijn nieuwe woonplek, ik zal gaan reizen door Frankrijk richting Spanje, Portugal wat de plannen verder worden kunnen jullie volgen via mijn blog.

Actief sinds 04 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 14855

Voorgaande reizen:

04 Januari 2016 - 19 Augustus 2016

Mijn reis met de camper

08 Februari 2016 - 22 April 2016

-

29 Januari 2016 - 29 Januari 2016

laatste dagen in Champeix

Landen bezocht: