dinsdag 2 februari - Reisverslag uit Perpignan, Frankrijk van Aaltje - WaarBenJij.nu dinsdag 2 februari - Reisverslag uit Perpignan, Frankrijk van Aaltje - WaarBenJij.nu

dinsdag 2 februari

Blijf op de hoogte en volg Aaltje

02 Februari 2016 | Frankrijk, Perpignan

Maandagavond nog even heerlijk gegeten in Colombiers. Mijn favoriet : coquilles ! en als hoofdgerecht kabeljauw. Heerlijk klaargemaakt !
Vanochtend genoten van het zonnetje op de camping.
De hondenkleden waren schoon en heb ik in het zonnetje gedroogd.
Ja, en ik heb in mijn stoel buiten gezeten met alleen een shirt aan ( en broek etc want het blijft wel netjes he ! ) GENIETEN IS DAT !
Boekje gelezen en beetje voor me uit zitten staren.
Was geweldig, vond dat ik toch maar weer verder moest en ging richting Narbonne
Had een camperplaats gezien maar ....... was dus niet te vinden.
vreselijk lang rondgereden in Narbonne maar zonder resultaat.
Die app van camperclub is niet alles , in ieder geval niet in combi met mijn tom tom. l,okatie was niet bekend.
Tja dan wordt het ook lastig zoeken, enige aanknopingspunt was dat het naast de mac donalds lag.
Helaas ook dat hielp niet .
Uiteindelijk ben ik in Perpignan uitgekomen
zag opeens een bordje van camping en open.
Daar sta ik dus nu met relaxed internet !
Ik was even echt helemaal de weg kwijt, en dan is alleen reizen toch beetje onhandig . Ik kan niet zomaar weer ergens stoppen om te kijken waar ik nu ben enzo.
Dus ging maar met de stroom mee en ben dus in Perpignan terecht gekomen.
Blijkbaar was het niet bedoeld om in Narbonne te moeten zijn vandaag.
Morgen maar eens zien wat ik hiermee ga doen.
Denk eerst maar eens de omgeving hier bekijken en wie weet daarna naar Spanje en dan doe ik de katharen streek later ?
Had het boek ook nog niet uit !
Morgen verder lezen op stoeltje onder palmboompje !