korte update :) - Reisverslag uit Mislata, Spanje van Aaltje - WaarBenJij.nu korte update :) - Reisverslag uit Mislata, Spanje van Aaltje - WaarBenJij.nu

korte update :)

Door: Aaltje

Blijf op de hoogte en volg Aaltje

25 Februari 2016 | Spanje, Mislata

Toch nog even snel een tussenberichtje , anders maken jullie je misschien zorgen?

Niet nodig, ik heb even heerlijk op camping los Pinos in Peniscola gestaan.

Fijne camping, net sanitair en aardige mensen om me heen.

Veel naar het strand geweest, stadje en kasteel bekeken.

Gelezen gewandeld etc.

Vandaag, donderdag 25 febr vertrek ik naar Valencia.

Daar ontmoet ik ook Ruurdtsje .

Heel gezellig dus .

Zondag vertrek ik uit Valencia en ga dan naar Altea waar ik Henna ontmoet.

Daarna dus Andalusië verkennen.

  • 26 Februari 2016 - 10:28

    Coby:

    Geniet lekker Aaltje. Valencia is fantastisch! Veel liefs!

  • 26 Februari 2016 - 20:25

    Arlene:

    Goed bezig! Bij t weerbericht geven ze veel kans op regen aan in Spanje.... Hopelijk niet teveel! X

  • 02 Maart 2016 - 21:44

    Inez :

    Heerlijk om op je gemakje die mooie Spaanse steden te verkennen! Geniet ervan! Lieve groeten , Inez

  • 03 Maart 2016 - 20:36

    Marjon:

    Hoi Aaltje, ik ga het nog eens proberen, kijken of deze reactie nu wel wordt opgeslagen.
    Inmiddels ben je dus al onderweg naar Andalusie, ben benieuwd hoe je het daar zal vinden.
    Hopelijk mag Ziva mee als je het Alhambra bezoekt. Groet marjon

  • 03 Maart 2016 - 20:38

    Marjon:

    Ja het werkt, ha ha. De aanhouder wint!! Ik vond Andalusie erg mooi maar omdat wij aan het einde van de zomer daar waren was het erg droog en heeeeeeel warm. Het vroege voorjaar lijkt me perfect voor dit gebied. geniet ervan, groetjes marjon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Mislata

Mijn reis met de camper

Nederland, België en Frankrijk en Spanje

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2016

Voorlopig even het laatste verslagje :)

16 Augustus 2016

Dresden

13 Augustus 2016

vervolg tsjechie

09 Augustus 2016

Tjechie

01 Augustus 2016

Uitrusten in Mariënberg
Aaltje

Vanaf 10 januari is mijn camper mijn nieuwe woonplek, ik zal gaan reizen door Frankrijk richting Spanje, Portugal wat de plannen verder worden kunnen jullie volgen via mijn blog.

Actief sinds 04 Jan. 2016
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 14784

Voorgaande reizen:

04 Januari 2016 - 19 Augustus 2016

Mijn reis met de camper

08 Februari 2016 - 22 April 2016

-

29 Januari 2016 - 29 Januari 2016

laatste dagen in Champeix

Landen bezocht: